KOMMUNIKATION

Kommunikation kræver kreativitet, strategi, tidsfornemmelse - og en klar sammenhæng med virksomhedens og produktets overordnede forretningskoncept og position på markedet. Løsningerne måles på de resultater de skaber.

Medie & Marked besidder års erfaring i redaktionel udvikling, markedsanalyse, positionering og branding i forbindelse med kampagner, medieplanlægning, intern kommunikation og strategiske totalløsninger.

Fremragende kommunikation handler om troværdighed, relevans, kreativitet, forretningsstrategi og værdiskabelse med udgangspunkt i kundens oplevelse af brandet i forhold til konkurrerende mærker. Det stærke brand har en klar sammenhæng mellem kundernes oplevede værdier og virksomhedens kultur som den kommer til udtryk hos virksomhedens ledelse, ansatte, leverandører og forhandlere. Det stærke mediebrand definerer sit eget nyhedsunivers. Værdier er prædikater, der skal sikre en forankring i konkrete funktionelle egenskaber og målgruppens bestandige oplevelser af produktets personlighed og særkender. Robuste, unikke værdier opstår i analysen af produktet fra vugge til grav og de ofte mangeartede brugssituationer i respekt for virksomhedens identitet og kultur. Kommunikationen skal gøre de ønskede værdier kendte, respekterede og forankrede i målgruppen. Værdier udtrykt i plusord gennem entusiastisk ønsketænkning og løse definitioner afsløres ubønhørligt på markedspladsen som Kejserens nye klæder.

Medie & Marked har specialiseret sig i etisk analyse, branding- og positioneringsstrategi samt redaktionel udvikling.