Følgende bøger, notater og artikler er skrevet af Morten Nielsen.
Du er velkommen til at få tilsendt en kopi af artiklerne og notaterne,
hvis du mailer til Medie & Marked.
Du må gerne kopiere eller videresende notaterne og artiklerne, men husk
kildeangivelse og copyright ©.
Bøger:
- Medieplanlægning, Samfundslitteratur, med Flemming Hansen og Lars
Grønholdt, 1996
- Mediavalg i Danmark, Civiløkonomernes Forlag, med Fl. Hansen
og Lars Grønholdt, 1990
- Børsens Marketinghåndbog, Børsens Forlag, med Jens
Carsten Nielsen, 1974
Notater:
- Etisk analyse. Notat
beskriver beslutningsprocessen i forbindelse med etisk analyse, 11 sider,
november 2002.
- Udfordring af den gode selskabsledelse.
Fra corporate governance til etisk
ledelse, en kronik om den etiske fordring, der følger efter corporate
governance, 2 sider, november 2002.
Udvalgte artikler til Dansk Presse: